چیلر اسکرال فراسا (ساخت ایران)

این شرکت در سال 1397 با به‌کارگیری تیم متخصص و مجرب فنی اقدام به طراحی و ساخت چیلر هواخنک اسکرال از ظرفیت 3 تا 80 تن برای تأمین بار سرمایی ساختمان و کاربردهای صنعتی طراحی و تولید می شوند در این سیستم گرمای ساختمان توسط یک سیکل سرمایی تراکمی از طریق گازهای سازگار با طبیعت در کندانسور هوا خنک دستگاه به محیط خارج از ساختمان تخلیه می گردد و نیازی به استفاده از برج خنک‌کننده و مصرف بی رویه آب نیست. بنابراین چیلرهای هوایی بدلیل عدم نیاز به برج خنک‌کننده و متعلقات مربوط، دارای شرایط نگهداری و بهره‌برداری ساده ای می باشد. در چیلرهای هوائی اسکرال از دو نوع مبدل حرارتی به‌صورت صفحه ای یکپارچه (Brazed) پربازده از جنس استنلس استیلS.S.316  بعنوان اواپراتور و بنا به سفارش از مبدل های پوسته و لوله استفاده می شود. چیلرها دارای کنترلر قابل برنامه ریزی و تنظیم PCB و یا PLC می باشند.

چیلر هوا خنک اسکرو

چیلر هوا خنک اسکرو

فن کویل های سقفی توکار و کانالی فراسا دارای کویل های fin plate با لوله مسی و فین آلومینیومی می‏باشد، این کویل ها با ماشین آلات تمام اتوماتیک ساخته و تا فشار هیدرواستاتیکی bar 30 تست می گردد.

مشخصات کویل فن کویل‏های سقفی و کانالی عبارتست از: 3Row- 10FPI- 3.8”OD

این فن کویل ها دارای الکتروفن سانتریفوژ دو طرفه در دو نوع پلیمری و فلزی با بالانس کامل و کمترین شدت صوت، با بدنه ساخته شده توسط ماشین آلات CNC از جنس ورق گالوانیزه ضخیم و مرغوب با عایق کاری مناسب می باشد.

به منظور افزایش طول عمر فن کویل های سقفی و کانالی سینی جمع آوری کننده قطرات آب تقطیر شده از جنس ورق فلزی قالب سازی شده و یا پلیمری همراه با عایق کامل یکپارچه طراحی و تولید می شود.

فن کویل سقفی

این محصول در شرکت دانش بنیان فراسو سپهر آریا طراحی و فرایند ساخت و تولید آن بدست آمده است و از نظر کیفیت در طراحی، قطعات و ساخت رقیبی برای محصولات خارجی می باشد.

مشخصات فنی و مزایا فن کویل سقفی توکار:

  • ظرفیت هوادهی از 200 cfm تا 1200 cfm
  • دارای سه سرعت متفاوت با سطح صدای پائین
  • مجهز به دریچه هوای تازه برای ایجاد آسایش و سلامت بیشتر
  • دارای سینی تخلیه عایق شده فلزی یا ABS برای هدایت آب کندانس شده
  • دارای فیلتر آلومینیومی و یا پلیمری قابل شست و شو
  • دارای الکترو موتور تک فاز به مشخصات 220-240 V/1 PH/50HZ
  • دارای کویل سه ردیفه Fin Plate با لوله های مسی سایز 9.52 mm
  • امکان ساخت به صورت چهار لوله (کویل گرمایی و سرمایی مجزا) در صورت سفارش
  • دارای کلکلتورهای برنجی فورج شده و شیر هوا گیری سوزنی با کاربری آسان
  • قابلیت سفارش برای تامین فشار استاتیکی در محدوده 12,30 پاسکال

مشخصات فنی و مزایا فن کویل کانالی:

  • ظرفیت هوادهی از 600 cfm تا 2000 cfm
  • دارای موتور سه سرعته برای ظرفیتهای مختلف با کمترین صدا
  • دارای سینی تخلیه عایق شده) فلزی یا ABS (برای هدایت آب کندانس شده
  • دارای فیلتر آلومینیومی و یا پلیمری قابل شست و شو
  • دارای الکترو موتور تک فاز به مشخصات 220-240V/1 PH/50HZ
  • دارای کویل سه ردیفه Fin Plate با لوله های مسی سایز 9.52 mm
  • دارای کلکلتورهای برنجی فورج شده و شیر هوا گیری سوزنی با کاربری آسان
  • قابلیت سفارش برای تامین فشار استاتیکی در محدوده 50, 70, 100 پاسکال

چیلرهای پیشرفته در واحد تحقیق و توسعه

تیم تحقیق و توسعه این شرکت در حال حاضر در زمینه طراحی چیلرهای کم مصرف و چیلرهای هیبریدی فعالیت نموده و توانسته چندین طرح جدید ارائه نماید.

جدول مشخصات فن کویل

چیلرهای اروپایی (وارداتی)

گروه فراسا از طریق شریک تجاری خود، نمایندگی برند کلیمالکو ایتالیا را در ایران دارد این شرکت سازنده انوع مینی چیلر، چیلرهای صنعتی، هواساز و روفتاپ می باشد.

مینی چیلر طراحی شده در گروه فراسا

مینی چیلر طراحی شده در گروه فراسا

چیلر اسکرو فراسا (ساخت ایران)

این چیلرها از ظرفیت 80 تن سرمایی تا 480 تن سرمایی با گاز R22 و از ظرفیت 4/0 تن سرمایی تا 350 تن سرمایی با گاز R134a به‌طور استاندارد طراحی و تولید می شود و در سایر ظرفیت ها نیز بنا به سفارش در کاربری های خاص قابل طراحی و تولید می باشد. چیلرهای هوایی اسکرو دارای کارکردی مطمئن با طول عمری بسیار بالا و از نگهداری ساده ای برخوردار می باشد و در کلیه مناطق آب و هوایی مختلف قابل استفاده می باشند از مهمترین ویژگی آن ها عدم وابستگی به مصرف آب می باشد ولی نسل جدید پیشرفته ای از چیلرهای هوایی آدیاباتیک طراحی و تولید شده است که مصرف انرژی الکتریکی در چیلرهای هوایی را با مصرف اندکی آب تا حدود 30 درصد کاهش می دهد.

طراحی و ساخت براساس دستور العمل های استاندارد و سفارشی سازی

کاهش مصرف انرژی از دغدغه های اصلی تیم طراحی بوده و خواهد بود لذا جهت کاهش مصرف انرژی و همچنین بازیافت انرژی آزاد شده در کندانسور، روش های متفاوتی در نظر گرفته شده است.

در مدل De-Superheater از یک مبدل حرارتی به صورت سری در مسیر کندانسور استفاده شده است که قابلیت گرم کردن آب بهداشتی را با استفاده از گرمای گاز مبرد خروجی از کمپرسور ایجاد می کند.

در مدل Total Heat Recovery ، یک مبدل اضافه به صورت موازی با کندانسور در چیلر تعبیه گردیده است. در این حالت، در صورت نیاز به آب گرم، تمام گاز مبرد از مبدل جدید عبور کرده و تمام انرژی گاز مبرد به آب بهداشتی انتقال می یابد. در این وضعیت، هیچ حرارتی از طریق کندانسور به هوای خارج منتقل نگردیده و بازیافت می گردد.

 

نوشته‌های پیشین نوشته‌های پیشین
پست جدیدتر پست جدیدتر

پیام بگذارید